3 Ağustos 2018 Cuma

örgü çanta modelleri nasıl yapılır

Merhaba gönülden örgüler de bugün örgü çanta modelleri nasıl yapılır anlatımını yapacağım Bu örneği bayan yeleklerinde bebek örgü çocuk süveterleri de atkı bere gibi sayısız birçok örgü çeşitlerinde kullanabilirsiniz örneği motifleri 4 ilmen ve 4 sıradan oluşuyor Ben Örneğin anlatımını 5 motif çıkararak yapacağım 5 motif için bana 23 tane de ekilmek olmak üzere toplam 23 ilmek lazım Ben burada 23 ilmek atıp hazırlamıştım şimdi bir sıraya gidiyor Burası Örneğin tersi oluyor ve bu sırada örnek kurulmaya başlıyor bir tane örmeden aldım girmek üzülüyorum ipim içeriye alıyorum bir tane örmeden alıyorum ipim önde 3 ilmek üzülüyorum bu şekilde artırmış oluyorum bir tane bir V3 Pipimi yine öne alıyorum bir tane örmeden alıyorum ve yine 3 ilmek üzülüyorum bir tane örmeden alıyorum ve 3 ilmek üzülüyorum ipini alıyorum bir ilmek örmeden alıyorum 3 ilmek üzülüyorum ipim öyle alıyorum bir ölmeden alıyorum ve 23 ilmek üzülüyorum şu aralar da artırma yapmış oldum şimdi 2. sırayı gidiyorum bir ilmek örmeden alıyorum iki ilmek ters sürüyorum ipim önde 2 ilmeği örmeden alma ipimi şöyle arkadan öne alıyorum Bu arada yine bir ilmek artırmış oldu 3 ilmek ters örüyorum kelime görmeden alıyorum filmi şöyle arkadan öne alıyorum cumhur motor sürüyorum üç kelime görmeden alıyorum Happy mi arkadan öne alıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder